De multe ori cei care vor sa dea lovitura in online se gandesc sa inventeze cea unic, o idee originala care sa le aduca nşpe milioane de dolari. Logica unei astfel de idei este cat se poate de sanatoasa numai ca a inventa ceva original care sa se si vanda bine, nu este tocmai la indemana oricui.
Altii chiar au idei originale dar nu au banii si parghiile necesare pentru a le da viata si raman doar cu ideile.
Daca ne uitam insa la marile succese in online (de la Google pana la Facebook sau Triluliu, daca doreati un exemplu autohton), majoritatea nu au devenit afaceri de milioane de dolari pentru ca au inventat ceva original.
Motorul de cautare nu a fost inventat de Google. Cand a aparut Facebook, Hi5.com era deja pe piata, totusi Facebook a devenit cea mai populara retea sociala din lume, chiar daca ideea nu era originala. Si exemplele ar putea continua.
Companiile enumerate mai sus nu au inventat servicii noi, pur si simplu au preluat idei si concepte existente pe piata, pe care le-au perfectionat. Cu alte cuvinte nu trebuie sa reinventezi roata, e de ajuns sa o faci sa se invarta mai bine.
Ce poti invata din asta pentru a scoate mai multi bani din site-ul tau?
Ca nu trebuie sa inventezi un soft sau o aplicatie originala pentru a avea succes, ca poti folosi principii care exista deja, le poti adapta si perfectiona astfel incat oferta site-ului tau sa fie unica.
De exemplu exista milioane de bloguri in intreaga lume dar blogul tau poate deveni original si unic daca oferi vizitatorilor tai un anumit tip de articole, un anumit continut, pe care nu il mai gasesc in alta parte.
De asemeni sunt mii de website-uri in intreaga lume care ofera vizitatorilor posibilitatea de a incarca si urmari filmulete dar numai Youtube are milioane de accesari zilnic si o cifra de afaceri de miliarde de dolari anual.
Acelasi principiu se aplica si in afacerile din lumea reala. McDonald`s nu este cea mai mare companie de fast-food pentru ca ar avea cele mai delicioase sau sanatoase produse ci pentru ca are cel mai bun sistem de marketing.
Prin urmare nu produsul/serviciul este totul ci modul in care ti-l promovezi, modul in care stii sa te adaptezi si sa iti gasesti locul pe piata. Este valabil pentru marile companii ca si pentru orice mic antreprenor care vrea sa dea lovitura in afacerile online.
Altii chiar au idei originale dar nu au banii si parghiile necesare pentru a le da viata si raman doar cu ideile.
Daca ne uitam insa la marile succese in online (de la Google pana la Facebook sau Triluliu, daca doreati un exemplu autohton), majoritatea nu au devenit afaceri de milioane de dolari pentru ca au inventat ceva original.
Motorul de cautare nu a fost inventat de Google. Cand a aparut Facebook, Hi5.com era deja pe piata, totusi Facebook a devenit cea mai populara retea sociala din lume, chiar daca ideea nu era originala. Si exemplele ar putea continua.
Companiile enumerate mai sus nu au inventat servicii noi, pur si simplu au preluat idei si concepte existente pe piata, pe care le-au perfectionat. Cu alte cuvinte nu trebuie sa reinventezi roata, e de ajuns sa o faci sa se invarta mai bine.
Ca nu trebuie sa inventezi un soft sau o aplicatie originala pentru a avea succes, ca poti folosi principii care exista deja, le poti adapta si perfectiona astfel incat oferta site-ului tau sa fie unica.
De exemplu exista milioane de bloguri in intreaga lume dar blogul tau poate deveni original si unic daca oferi vizitatorilor tai un anumit tip de articole, un anumit continut, pe care nu il mai gasesc in alta parte.
De asemeni sunt mii de website-uri in intreaga lume care ofera vizitatorilor posibilitatea de a incarca si urmari filmulete dar numai Youtube are milioane de accesari zilnic si o cifra de afaceri de miliarde de dolari anual.
Acelasi principiu se aplica si in afacerile din lumea reala. McDonald`s nu este cea mai mare companie de fast-food pentru ca ar avea cele mai delicioase sau sanatoase produse ci pentru ca are cel mai bun sistem de marketing.
Prin urmare nu produsul/serviciul este totul ci modul in care ti-l promovezi, modul in care stii sa te adaptezi si sa iti gasesti locul pe piata. Este valabil pentru marile companii ca si pentru orice mic antreprenor care vrea sa dea lovitura in afacerile online.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu