Bine ati venit

Sper ca acest blog sa va ajute sa faci bani pe net,cred ca poti gasi aici tot de ce ai nevoie.Despre tot ce nu e clar sa stai la dubii sau pur si simplu ai nevoie de consultatie scrie un comentariu la aricolul care nu lai inteles
SUCCESS!!!


duminică, 26 iunie 2011

Vinzare de linkuri

Faci bani din blog prin vanzarea de linkuri

Astazi iti voi prezenta o metoda excelenta de a face bani pe net cu ajutorul site-ului tau. Este o metoda foarte simpla de monetizare a blogului, insa nu foarte multi o folosesc. Este vorba de vanzarea de link-uri in cadrul site-ului. Si aici nu ma refer la reclamele pe care le pui in cadrul articolelor, in partea de sus sau in partile laterale ale site-ului. Este vorba de link-uri text in articolele tale.
De exemplu, daca ai un blog despre produse bio, sa spunem, sunt sanse ca administratorul unui site care comercializeaza produse bio, din dorinta de a-si promova site-ul, sa fie interesat de un link in cadrul unui articol de-al tau. Aceste link-uri sunt foarte importante pentru el atat pentru trafic, cat si din punctul de vedere al optimizarii pentru motoarele de cautare.

Se stie ca un link in cadrul unui paragraf in care se discuta despre topicul site-ului spre care se pune linkul, primeste o valoare mult mai mare decat un link din blogroll sau din footer-ul site-ului. In plus de asta, dupa cum am mai spus, acest link va aduce si trafic site-ului spre care indica, deoarece vizitatorii blog-ului dumneavoastra, daca sunt interesati de acest topic, mai mult ca sigur vor face click pe link.

Factori de luat in considerare

Din acest motiv, trebuie sa ai grija cand negociezi pretul link-urilor text din cadrul articolelor. Pretul acestora depinde de mai multi factori:
  • page rank-ul paginii pe care se afla linkul (avand in vedere ca au trecut aproape 5 luni de la ultimul update al pagerank-ului facut public de Google, valoarea PR-ului pe care o vedeti in toolbar este posibil sa fie complet diferita de valoarea reala a PR-ului pe care o stie doar Google)
  • numarul de vizitatori ai site-ului
  • relevanta articolului in care pui linkul
  • numarul de link-uri pe pagina
  • concurenta cuvantului cheie pe care sa-l incluzi in articol ca anchor text (textul propriu-zis)
Nu exista niste preturi standard, ca sa poti evalua exact pretul unui link pe site-ul tau. Insa poti studia putin ofertele si cererea sa vezi cat ofera persoanele dispuse sa cumpere un link, cat cer proprietarii blog-urilor care vor sa accepte link-urile, concurenta pentru cuvantul (sau cuvintele) cheie pe care vrei sa le pui in articol. De exemplu, un link pentru “promovare online” ar trebui sa fie de cel putin doua ori mai scump decat unul pentru “mese din lemn”. Am luat niste exemple la intamplare, insa ideea este ca pentru cautarea “promovare online” concurenta este cu mult mai mare decat cea pentru “mese din lemn”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu